zondag 19 december 2010

raad maar eens..

Ok dus die procesevaluatie is gedaan.. + 1 voor mij whoehoee ^^
 Ik vind het eigenlijk allemaal maar een flauw gezever.. allemaal zegge hoe goed we elkaar aanvulle.. ik weet ni maar, der schrijven maar 3 personen. Waarvan 2 maar iets fatsoenlijk. Waar zijn de andere 3..?????

"We doen da allemaal goed en we zijn goe bezig".. Ik weet het zo ni hoor.. Garantie dat er plagiaat is aangezien ik de enige ben die bronvermelding doet .. ik heb ander halve bladzijde voor de positieanalyse aan bronnen. De objectieve analyse is normaal het geen met het meeste bronne van heel de tekst. 2 bronnen hebben we daar. kan da? NEE! en as ik dan de commentaar overal bij zet: bron, Bron, bron.. weet ge wa .. dan vinde ze mij perfectionistisch, Maakt da mee!! Ha! 
Door uw laksheid aan perfectionisme kan ik in augustus trugkome eikels!

Hanne zorgt voor structuur en dat we ons houde aan deadlines. Ik ben één keer een uurtje te laat gekome en twas al om zeep. We ginge vanalles voorbereide. ja we doen gewoon ne poll op internet en dan werke we da maandag ochtend wel rap uit. MENSE da gaat hier wel over de basis van het filmpje. het fimpje IS uw eindwerk??  ik begin me echt af te vrage of ze het wel serieus genoeg neme.. waarvoor ik dus vrees..

 Het is vandaag dus 19 december. We hebben nog 1 maand om de seminarietekst af te krijgen. Wat hebben we al euhm ?? de analyses, half.. en daar stopt het dan weer . Wat moeten we volgende week doen op 2 dagen tijd: een scenario uitschrijven voor 15-20 minuten. een planning maken voor de rest van het school jaar. hierbij rekening houden met een ondervraging van de doelgroep, wanneer gaan we filmen en wanneer hebben we de stuurgroep nodig.. Dan nog de aaneenschakelingen schrijven van de analyses, de doelstellingen de middelen(sponsers zijn nog niet eens allemaal gecontacteerd) , hoe gaan we evalueren en hoe gaan we communiceren. We moeten nog spelers vinden, nog een regisseur, nog iemand met materiaal..
Ben ik verkeerd als ik zeg dat we er niet gaan geraken?

En dan zeggen ze dat ze productief werken.. Elke keer ist een gans geroddel van dies emt die same en da is ne knappe en op de TD dit en op de TD dat..


Hierbij een oproep..

help

dank u

Geen opmerkingen:

Een reactie posten