dinsdag 9 november 2010

Mijn eindwerk groepje 2

Vala, nu al deel 2.
Zoals ge mss in de vorige blog hebt kunnen lezen, waren we maar met 3 van de 6 die op de afspraak onder de vakantie waren. Maandag kwamen we terug samen. Eerst om half 10 om onze keuze aan onze coach wim voor te leggen en om half 11 om het voor te leggen aan de stuurgroep.

  Het begon allemaal op maandag om kwart na 9 op de KHK in geel..
Ik had al een eerste groepslid gevonden (de enige die trouwens goed meewerkt, naar mijn mening). Samen gingen we naar de plaats waar we hadden afgesproken.  Daar zitten 2 groepsleden op de grond (2 die niet online ware op de belangrijkste vergadering van heel het jaar) Trekt madam 1 hare mond al open(ja ik ga geen name noeme, ik moet ze niet en ze is een beetje heel koppig, alleen haar mening telt en ze zal gelijk krijgen).
We kregen dus direct commentaar da zellie (de drie die ni online waren) geen inspraak hebben gehad. Ik had direct zo iets van eigen schuld dikke bult. Ik heb haar toen ook gezegd van kijk ja ofwel moesten we het uitstellen en vandaag doen, maar vandaag moesten we het al voorstellen aan de stuurgroep. We hadden gewoon geen extra tijd. Er was een afspraak gemaakt en ondanks ons lage aantal hebben wij dan maar een beslissing moeten maken. Onze beslissing was dus een filmpje over ons onderwerp voor het bekend te maken. Madam wou een theater. Ik trek terug mijn mond open: Hoe gade da doen, ik ga geen toneel spelen, waar is de duurzaamheid, wie gaat da script schrijven, waar vinden we acteurs,...?! en zij antwoord ja wie gaat da filmpje monteren (das al een pak gemakkelijker dan haar criteria) en dan zeg ik kijk liesbeth had nog wel enkele connecties en ik kan ook nog wel iemand vinden. ..Stil.. Dan kwam ze met de vraag waarom net die leeftijd. en ik geef de bijhorende uitleg maar er ook bijgezegd da we wel wete da der een groot verschil tussenzit maar da we da nog eens moeten bekijken naargelang uitvoerbaarheid. ..stil.. ja gaat gellie da filmpje dan elk schooljaar late zien ..? da blijft dan ook nimeer hange e? Ik dacht eventjes, waar haalt ge da nu weer, das toch ook stom =S Ze had het weer verkeerd geinterpreteerd.. Waarschijnlijk had ze het gesprek van de online vergadering niet tegoei gelezen ofzo.

Blijkbaar had ze eerst haar uitleg al tegen die ander die ni online kwam gedaan want ze vroeg nog van heb ik nu alles gezegd waarop de ander antwoorde van wel. Ik was vrij kwaad om de simpele rede dat ze er maar had moeten zijn, dan had ze hare zeg wel kunnen doen. Daarna moesten we het voorleggen aan wim. die gaf mij eigenlijk zowat gelijk over het concept (whoopwhoop) Ik heb niets gezegd over ons gesprek in de gang. Wel weet hij dat we maar met 3 van de 6 online waren.

Ben eens benieuwd hoe da gaat uitdraaiie zalle :D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten