maandag 8 november 2010

mijn eindwerk groepje 1

Ik heb een 1 achter de titel gezet omdat ik wel het gedacht heb dat ik hier meer ga klagen ..

Vorige week tijdens de herfstvakantie hebben we online afgesproken op msn om 14 u op 2 november. Dit was een week op voorhand afgesproken. Toch waren we maar met 3 van de 6. Ik heb expres geen rekening gehouden met wat zij op voorhand gezegd hadden dat ze wilden zien. We hebben al expres online afgesproken omdat 'echt' afspreken onmogelijk was omdat we allemaal zo ver uit elkaar wonen. iemand moest plots naar de stage plaats (weet je op voorhand!) iemand ging plots naar dinsney land (hallo?!)  en de laatste ging plots op een tripje. Enkel de laatste heeft aan iedereen laten weten (op voorhand) dat die er niet ging zijn.

Met ons 3 hebben we dus de rest van ons eindwerk-traject bepaald. Zo dadelijk gaan we met z'n alle samen zitten met de stuurgroep om te laten weten waar we zijn uitgekomen, wat willen we doen en eventueel kunnen zij nog suggesties doen naar de uitwerking. Ik kom niet op mijn beslissing terug en zij gaan serieus uit hun sloffen mogen schieten! Vorige keer hadden we ook vroeger afgesproken om is te bekijken wat we gaan voorleggen aan de stuurgroep. en ook toen waren we maar met 3 van de 6 die van iets wisten (jawel het waren dezelfde) dus aan wie ligt het dan? as het nog eens voorvalt wilt ik een procescorrectie eisen!

Wat kan een eindwerk toch fijn zijn e?

Ooh we hadden samen een projectplan via Google doc gemaakt. om een of andere rede kan ik er niet op. ik heb 2 weke gelede gestuurd dat ze mij nog eens moet toevoegen.. ik heb nog steeds geen reactie gekregen.

Ik ga morgen haarverf kopen want sebiet zie ik helemaal grijs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten